HISTORIE

HISTORIE

Nový design, nové ambice

RAYMOND WEIL Geneve, hodinářská dílna založená v roce 1976 patří do malé skupiny švýcarských hodinářských manufaktur, které jsou dosud rodinným podnikem. V elitním švýcarském hodinářském průmyslu má své pevné místo. Základní záměr společnosti, která dnes plně prochází omlazujícím procesem nastupující třetí generace, která má svůj styl mezi švýcarskými výrobci hodinek. RAYMOND WEIL Geneve, sídlící v Ženevě, zastoupená ve více než 100 zemích světa díky velmi silné prodejní síti. Značka, jejíž síť je postavena na silných obchodních vztazích, která více než 30 let úspěšně expanduje po celém světě. RAYMOND WEIL Geneve zažívající silný prodejní růst na všech trzích světa.

 

Historie

Po pouhých 30 letech existence, se nezávislá rodinná společnost etablovala se svým jménem a svým renomé v tak prestižní skupině výrobců švýcarských hodinek díky vysoké úrovni kvality, technické zručnosti a originálnímu designu, který je této společnosti vlastním.

1976 Růst značky a jména

V čase recese hodinářského průmyslu se Raymond Weil rozhodnul uvést svojí vlastní značku na trh. Jeho prvotním cílem bylo vytvořit hodinky vysoké kvality a originálního designu. Obchod začal brzy prosperovat a společnost se stala ztělesněním kreativní hodinářské práce. Nezávislost, hodinářské umění, estetika a kreativita se staly jádrem a podstatou této značky.

1982 Výrobce hodinek s mezinárodní pověstí

Zeť Raymonda Weila Olivier Bernheim, president společnosti od roku 1996, je spojen se společností roku od r. 1982. Jeho dynamická, podnikavá vize a uznávané estetické cítění umožňují značce mezinárodní rozvoj zatímco zančka zůstává věrná rodinné identitě.

1999 Vznik RαD oddělení

Uvedení oddělení výzkumu a vývoje v r. 1999 dalo společnosti nový impuls. RαD umožňuje Raymond Weil Geneve plnou kontrolu hodinářského procesu a umístění značky na cestu pronikavé technologie – základ RW inovace. Od GMT funkce skvělé Don Giovany Cosi Grande Two Time Zones kolekce po patentovaný systém snadno vyměnitelných náramků Shine dámské kolekce.

2005 Start ženské kolekce Shine

Ženskost, smyslnost a půvab. Nová ženská kolekce odstartovala. Shine. Okouzlující a luxusní, překypující smyslností, Shine je ódou na krásu, radost míchaná vzrušením a emocemi.

2006 30 let úspěšného příběhu a příchodu třetí generace s novými ambicemi

Oslava 30 let nezávislé rodinné firmy. Po pouhých 30letech existence, si Raymond Weil Geneve odvážně vytvořila jméno a renomé v prostředí vlajkových lodí prestižní společnosti švýcarského hodinářského průmyslu. Po více než dva roky, Elie Bernheim (marketingový ředitel) a Pierre Bernheim (Areas Sales ředitel a RW Club ředitel), synové Oliviera Bernheima a vnuci Raymonda Weila, spojují společnost a zajišťují tak rodinnou kontinuitu. S příchodem třetí generace se otevírají další směry nové strategické orientace, osvěžení a důraz na tuto značku. Jako mladá a dynamická značka je Raymond Weil Geneve odvážná, inovativní a nadšená novými proudy komunikace umožňujícími být blíže klientům. Tento charakteristický postoj byl základem startu RW Clubu v srpnu 2006. Založen Pierrem Bernheimem, se prezentuje tento velkolepý projekt jako první ze všech luxusních hodinářských společností. RW Club nabízí exlusivní, jedinečný a privilegovaný servis klientům Raymond Weil Geneve a také milovníkům hodinářské práce, vzdělání, umění a hudby. Tento klub v současnosti spojuje více než 10.000 členů. Prostřednictvím tohoto klubu společnost také poskytuje možnost mladým umělcům se prezentovat a předvést své umění. Založení RW Club International Photography Prize je jedním z nejlepších počinů v tomto oboru, protože dnes je tato cena hodnocena jako nejdůležitější z fotografických soutěží. RW Club není omezen jen na světové umění fotografie. Dává také šanci mladým talentům přijít se představit na jevište hudební. A to díky „New Music Talent Competition“.

2007 Oživení značky

Nová Raymond Weil Geneve je nová identita. Moderní, střízlivou, kultivovanou – to jsou odkazy luxusu, elegance a odlišení s překvapující moderností. Jednoduše identifikovatelná s velmi silným vizuálním vjemem, takto vyjadřuje celkovou mysl a nezávislost značky. Ale také nová pánská a dámská prezentace vytvořena Elie Bernheimem a výborným fotografem Joelem von Allmenem. Prostřednictvím jejich dynamického uplatnění stylu a elegance mohou skutečně získat dnešního muže či ženu, poskytnout nový náhled na svět luxusu.

Raymond Weil - hudba a čas

V polovině sedmdesátých let, v době hodinářské krize, byl Raymond Weil považován za hazardéra nebo snílka. V té době totiž založil vlastní hodinářskou firmu. Bylo mu 50 let. Jeho odvaha se mu však vyplatila. Dnes je tato značka jedním ze šperků hodinářského průmyslu. Za úspěchem poměrně mladé firmy stojí především nekompromisní důraz na kvalitu. Používají se výhradně ušlechtilé materiály, většina hodinek je osázena safírovými sklíčky a jejich pouzdra jsou vodotěsná. Silnou stránkou Raymond Weil je silný cit pro obchod, pružné reakce na potřeby a „rozmary“ trhu a výroba jednotlivých hodinek v mnoha variantách. Drobnými zásahy v designu číselníků, lunet a jejich kombinací s ručičkami dokáží jemně odlišit „společenský“ nebo „sportovní“ charakter modelů.

 

Hodinky jako šperk

Raymond Weil však nejsou jen kvalitní časoměřiče, jsou zároveň krásnou věcí, ušlechtilým šperkem a spolehlivě vás přenesou do světa umění a klasické hudby. Náklonnost pana Weila k umění se projevila při výběru názvů jednotlivých kolekcí - Othello, Amadeus, Fidelio, Parsifal, Saxo, Tango, ale i v mnoha akcích této značky. Významným projektem byla například spolupráce s prestižní hudební akademií v Římě nebo sponzorství mnoha umělců, včetně dámského kvarteta Bond. V současnosti už jednu z mála rodinných a dosud ještě nezávislých značek řídí zeť pana Weila pan Olivier Bernheim a do rodinné firmy se zapojují i vnuci.